25. 8. 2012.

Tutorijal : Skidajte besplatno i legalno Applikacije sa App Store-a



Želite da skidate aplikacije sa App Stora ali ne možete da ih platite? Sve što vam je potrebno za ovaj tutorijal je američki iTunes nalog, ako ga posedujete samo pratite sledeća uputstva.




Korak 1. Otvorite sledeću adresu na vašem iUređaju,  dakle ovo važi i za iPhone i iPad ali i iPod Touch : http://m.freemyapps.com/share/email/b03b2af5

Korak 2. Klikni da dodate sajt na home screen


Korak 3. Skidajte njihove sponzorisane aplikacije, jednu po jednu i skupljajte kredite. Dakle kada skinete aplikaciju pokrenite je i koristite 30 sekundi zatim izađite i otvorite ponovo freemyapps da vidite da li ste dobili kredite.

Korak 4. Kada skupite kredite u gifts tabu možete ih iskoristiti za iTunes Gift Cards npr 10$ je 3000 kredita što nije teško skupiti (ja sam lično 4 puta skupio po 3000 i zaradio 40$ na iTunes nalogu ).Dakle ovaj novac ćete moći da koristite i za kupovinu muzike i filmova i svega što se nalazi na iTunes-u.



Korak 5. Sada možete kupovati bilo koju applikaciju sa App Store-a. Pitanja postavite u komentarima.

Pratite nas i na Facebook-u.

7 коментара:

  1. reci mi samo jel svaki dan izlaze neke druge koje su sponzorisane i moze da se skida da bi zaradio kredite ili ?

    ОдговориИзбриши
  2. Aplikacije ne izlaze baš svaki dan ali obično ih ubacuju petkom. Moja preporuka je uđite svaki dan po jednom čisto da proverite. Pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  3. Traži mi da instalira neki sertifikat i on nece da se instalira, šta da radim?

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sakupio 3000 poena, ali kad kliknem na Gift, kaze mi da je doslo do neke greske

    ОдговориИзбриши
  5. Definitivno ili ja ne znam kako da preuzmem tih 10$, ili je ovo prevara

    ОдговориИзбриши