6. 9. 2012.

OS X Mountain Lion nastavlja da grabi udeo u tržištu




Jedan od sigurnih pokazatelja uspešnosti jednog operativnog sistema je brzina kojom ga korisnici
prihvataju. Upravo na osnovu tog pokazatelja došlo se do mišljenja da je Windows Vista bio promašaj, a da je Windows 7, koji je usledio, veliki uspeh kompanije Microsoft. Kada je Apple pokrenuo OS X Mountain Lion, kompanija je uradila sve u svojoj moći da ohrabri korisnike da pređu na novi sistem, učinivši update dostupnim širim masama korisnika po ceni od svega 20 dolara.






Oglasna mreža Chitika u početku je izvestila da je prijem OS X Mountain Lion kod korisnika veoma
visok, navodeći podatak da je čak 3,2 procenta saobraćaja sa Mac uređaja došlo sa Mountain Lion
sistema nakon svega 48 sati od pojave na tržištu. Od 27. avgusta, Mountain Lion zauzima 10,3 procenta
svih operativnih sistema na Mac uređajima nakon mesec dana od pojavljivanja.

Chitika svoju statistiku zasniva na podacima koje dobija iz svoje oglasne mreže koja pokriva preko 200 000 sajtova i servira preko 4 milijarde oglasa mesečno. Dakle, Chitika ne prezentuje zvanične podatke koji dolaze iz Apple – a, koji su do sada plasirali jedino informaciju da je prvog dana prodato više od 3 miliona kopija Mountain Lion – a.


izvor : itbox.rs autor : Miloš Petrović

Нема коментара:

Постави коментар